Drome van Slange - Bundle
Sammenstødet mellem 2 modsatrettede verdener! Denne superkombination af et bundt fører dig væk til den æteriske, mystiske verden på den ene side og kaster dig derefter ud i et voldeligt, blodigt spil om død og overlevelse i den anden ende, hvilket giver en tilfredsstillende gratis spilduo. Denne pakke inkluderer de fulde spil af både Booom-Slang! og Tyd wag vir Niemand.