TRIVIAL PURSUIT Live! 2
Trivial Pursuit Live! 2 fås på engelsk, fransk, tysk, spansk og russisk. Indtag din plads på scenen, og før dig frem med din viden imod venner og familie for at samle så mange oste, du kan, for at køre sejren hjem! Giv en udfordring til spillere fra hele verden, eller konkurrer imod dine streamende seere på Twitch. Med hundredvis af nye spørgsmål, tilpasset sværhedsgradsniveau og en varieret line-up af figurer, kan alle være med til feste og nyde spændingen ved en TV show-oplevelse i højt tempo.