tinyBuildPlatformspil
I Party Hard spiller du som en, der er rigtig træt af naboernes støjende fester. I stedet for at tilkalde politiet beslutter du dig for, at det er en bedre ide at slå alle ihjel – med din trofast kniv og omgivelserne. Et taktisk strategispil med en række myrderier ved fester i hele USA. + På dit eventyr om at nå frem til Lovely Planet skal du både hoppe og undvige kugler samt sigte nøjagtigt for at kunne ramme dine fjender. Spild ikke tiden med at gemme dig på skjulesteder og vente på, at fjenden dukker frem – undvig med god stil tiraden af kugler, og besejr alle de onde, som du møder på din vej! +No Time To Explain handler om at skyde ned I Jorden, tage vægt på og sætte ild til dig selv. Blæs dig selv gennem tid og rum og alternative virkeligheder for at redde dit fremtidige selv fra en gigantisk krabbe, som er sendt af din onde tvilling fra en anden dimension!