No Time To Explain
No Time to Explain handler om, at skyde med laser ned i jorden, tage vægt på og sætte ild til dig selv! Blæs dig selv gennem tid og rum for at redde dit fremtidige selv fra en gigantisk krabbe, som er sendt af din onde tvilling fra en anden dimension!