The Walking Dead: Season Two
Hent afsnit et af ”The Walking Dead”: Sæson 2, en spilserie i fem dele, der fortsætter historien om Clementine, en pige, der blev forældreløs i de udødes ragnarok. Hun er overladt til sig selv og har måttet lære at overleve i en verden ud over randen af vanvid.Der er gået måneder siden begivenhederne i første sæson af ”The Walking Dead”, og Clementine søger nu sikkerheden. Men hvad kan et barn gøre for at overleve, når de levende kan være lige så slemme som – og nogle gange værre end – de døde? Som Clementine bliver du testet af situationer og dilemmaer, der sætter din moral og dit overlevelsesinstinkt på prøve. Dine beslutninger og handlinger vil ændre på historien omkring dig i denne opfølger til årets spil i 2012.