White Day 2: The Flower That Tells Lies - Complete Edition
På natten den 14. marts 2001, præcist én dag efter hændelsen på Yeondu High, vender fire personer tilbage til skolen i deres søgen efter svar på de uløste mysterier, der hjemsøger dem. Afsnit 1: Jung Soo-jin forstyrres af rygterne om sin involvering i en medstuderendes dødsfald, og hun er fast besluttet på at rette op på misforståelsen og genvinde tilliden hos sin forelskelse, Jang Sung-tae. Men mens parret leder efter spor, opdager de en langt mørkere hemmelighed dybt inde i skolens indre og bliver byttet i en uophørlig jagt. Afsnit 2: Samtidig ankommer den tidligere lærerstuderende Kang Seo-yeon for at undersøge de tvetydige omstændigheder omkring sin fars død på skolens område. Ved hjælp af sin viden om det okkulte forsøger Seo-yeon at ophæve et ældgammelt ritual, samtidig med at hun undgår et kraftfuldt og ondt spøgelse, der uundgåeligt drages mod hende. Afsnit 3: Efter at have afgivet et løfte, der ikke kan brydes, søger den førsteårsstuderende Yoo Ji-min efter en måde at give den rastløse ånd Han Na-young fred. Mens Ji-min dykker dybere ned i skolens tragiske historie og de komplekse forhold mellem dens elever, gør hun en skæbnesvanger opdagelse, der vil løfte sløret for uklarheden én gang for alle. White Day 2: The Flower That Tells Lies – Complete Edition samler de sammenflettende historier fra alle tre afsnit samt alt udgivet DLC i én definitiv pakke.