I Have No Mouth, and I Must Scream
FEM FORDØMTE SJÆLE Begravet dybt i jordens indre, fanget af en sindssyg computer i de sidste hundrede og ni år. Gorrister er den selvmorderiske enspænder, Benny det lemlæstede vilddyr, Ellen den hysteriske neurotiker, Nimdok den hemmelighedsfulde sadist, Ted den kyniske paranoide. ÉN UDFORDRING Eventyret giver dig indblik i disse fem menneskers martrede, skjulte fortid. Dyk ned i deres dybeste frygt. Vind over mastercomputeren AM i et spil om psykologisk krigsførelse. Foruroligende, overbevisende. Et eventyr, du sent vil glemme!