The Surge 1 & 2 - Dual Pack (Xbox)
Pakken indeholder The Surge og The Surge 2’s grundspilsoplevelser. The Surge Velkommen til CREO, megakoncernen, som redder verden! En katastrofal begivenhed har slået dig ud på din første dag på jobbet ... Du vågner op i en ødelagt del af kompleksetudstyret med et kraftigt exo-skelet. Defekte robotter, overdimensionerede sindssyge medarbejdere og løbske AI’er - alt ønsker dig død. The Surge 2 Du skal forsøge at overleve, mens du udforsker den hærgede Jericho City. Stå over for talrige, drabelige trusler i brutal og uforsonlig kamp, og hug og flå lemmerne af dine modstandere for at stjæle deres værdifulde udstyr, som vil gøre dig stærkere - stærk nok til at møde de imponerende og frygtede fjender, der lurer i byen.