The Surge
Velkommen til CREO, megakoncernen, som redder verden! En katastrofal begivenhed har slået dig ud på din første dag på jobbet ... Du vågner op i en ødelagt del af kompleksetudstyret med et kraftigt exo-skelet. Defekte robotter, overdimensionerede sindssyge medarbejdere og løbske AI’er - alt ønsker dig død. Trods de dødbringende fjender og enorme bosser i tæt fysisk nærkamp. Sigt efter og skær specifikke lemmer af dine fjender med et næste generations plyndringssystem, der lader dig vælge, hvad du plyndrer! Udrust, opgrader og formgiv nye våben og armeringer, som er skåret af dine fjender, og gør dig stærkere gennem en ny tilgang til, hvordan man stiger i niveau.