The Sinking City Remastered
Oplev den lovecraftianske gyser fra The Sinking City i et helt nyt lys. Denne Unreal Engine 5-remaster bringer spillets uhyggelige atmosfære til live med fantastiske billeder og forbedrede funktioner. Fordyb dig i Oakmonts mysterier, og find ud af, hvordan byen går ned i vanvid. Højdepunkter fra Remaster: - Global Lumen-belysning og strålesporing - 4K-teksturer og yderligere miljødetaljer - Ydeevne (billedhastighedsprioritet) og kvalitet (visuel nøjagtighed prioritet). - Fototilstand - Forbedringer til kontroller, kamp, spilbalance, mobs og selvstudier Beskrivelse af legen: The Sinking City er et eventyr- og opdagelsesspil i en åben verden inspireret af H.P’s univers. Lovecraft, mesteren af gys. Den halvsunkne by, Oakmont, er fanget af overnaturlige kræfter. Du er privatdetektiv og du skal afdække sandheden om hvad der har overtaget byen... og indbyggernes sind. Spilkomponenter: - En imponerende atmosfære og historie inspireret af H.P’s univers. Lovecraft. - En omfattende og åben verden der kan udforskes til fods, med båd, i dykkerdragt… - Kan spilles igen og igen takket være det åbne opdagelsessystem: Hver sag kan løses på flere måder med forskellige slutninger afhængigt af dine handlinger. - Et arsenal af våben fra 1920’erne der kan udslette mareridtsagtige uhyrer. - Styr din mentale sundhed for at finde sandheden bag galskaben.