Dead of Darkness
Overlev rædslerne på Velvet Island: en mands fortid og en ung kvindes pligt afslører en farlig sandhed! Dead of Darkness er 2D survival horror action i en blanding af klassisk pixelart og HD-karakterillustrationer. England 1985: Privatdetektiven Miles Windham følger et spor om sin datters mystiske død til Velvet Island. På øen opfører beboerne sig mærkeligt, og snart må Miles kæmpe for at overleve. Velvet Island viser sin groteske side, da Miles og hans nye allierede Olivia gennemsøger Graham Memorials psykiatriske hospital og området. Udforsk øen i top-down-stil, brug din ammunition klogt, find vigtige genstande, og mød unikke og mindeværdige karakterer – alle indtalt af internationale stemmeskuespillere.