The Shadow Warrior Collection
Shadow Warrior Collection indeholder både den første Shadow Warrior og Shadow Warrior 2. Shadow Warrior er en dristig reimagining af den klassiske 3D Realms 'shooter fra uafhængig udvikler Flying Wild Hog med den legendariske og hurtige kriger Lo Wang. Kombiner den brutale kraft af overvældende ildkraft med den elegante præcision af en katana for at udslette skyggefeltens nådesløse hærer i en spændende og visuelt fantastisk omdannelse af den klassiske første person shooter. Shadow Warrior 2 er den fantastiske udvikling af Flying Wild Hogs offbeat første person shooter efter de yderligere misadventures af tidligere corporate shogun Lo Wang. Nu er den overlevende lejesoldat på kanten af ​​en ødelagt verden overlevende, den formidable kriger må igen bruge en ødelæggende kombination af våben, blade, magi og hvide til at slå ned de dæmoniske legioner, der overvælder verden. Kæmp sammen med allierede online i fire-spiller co-op eller gå det alene i spektakulære procedurelt genererede landskaber for at fuldføre dristige missioner og indsamle kraftfulde nye våben, rustning og arcane relikvier af legenden.