The Outer Worlds 2 – digital grafikbog og soundtrack
Dette er ekstraindhold til The Outer Worlds 2 og inkluderer ikke grundspillet. Den digitale grafikbog og soundtracket er indkluderet i Outer Worlds 2 Premium Edition og Premium Upgrade Edition.