The Outer Worlds 2 Premium Edition
The Outer Worlds 2 Premium Edition inkluderer: - The Outer Worlds 2-grundspillet - DLC Pass til 2 kommende udvidelser af historien* - Moon Man’s Corporate Appreciation Premium Prize Pack - Adgang til digital grafikbog og originalt soundtrack fra The Outer Worlds 2 * Udvidelser til historien bliver tilgængelige, når de udgives The Outer Worlds 2 er den længe ventede opfølger til det prisvindende science fiction-rollespil fra Obsidian Entertainment (faktisk kan vi heller ikke selv vente). Så nu kan du roligt rydde kalenderen og gøre dig klar til et actionfyldt eventyr med et nyt hold, nye våben og nye fjender i en ny koloni! Det er simpelthen nyt med nyt på! I rollen som en modig og sikkert ret pæn Earth Directorate-agent skal du finde kilden til de ødelæggende revner, der truer med at tilintetgøre menneskeheden. Din efterforskning bringer dig til Arcadia, der er hjemsted for den såkaldte ""Skip Drive-teknologi"", og hvor koloniens – og faktisk resten af galaksens – skæbne afhænger af dine beslutninger. Og dine styrker. Og dine fejl. Og din besætning. Og de fraktioner, som du vælger at stole på. Udforsk det ukendte Arcadia-kolonien er plaget af en fraktionskrig, og protektoratets såkaldte venlighedsstyre udfordres både af oprør blandt deres religiøse orden og en erhvervsinvasion. Og da ødelæggende revner begynder at sprede sig i kolonien, må hver fraktion kæmpe for at lukke dem og beskytte sig selv. Drag ud i de forskellige zoner, genfind glemte kundskaber, og afgør skæbnen for et system på tærsklen til undergang! Din figur og dine valg Byg din spilfigur med de færdigheder og valg, der passer bedst til din spillestil. Kolonien reagerer på alle dine handlinger, så din historie bliver helt din egen – uanset om du er en discipel af diplomatiet, en korsridder af kaos, en snedig strateg eller noget helt fjerde. Og ja, du må gerne være dum! Vælg dine ledsagere Du kan rekruttere ledsagere med unikke egenskaber, forhistorier og mål. Uanset om du vil hjælpe dem med at indfri deres ambitioner eller snarere vil udnytte dem til egen vinding, påvirker din indflydelse deres udvikling (eller død), så de bliver en integreret del af den omfattende historie, som I skaber i fællesskab.