The Jackbox Decade Bundle
Sæt kulør på enhver fest, familietræf eller hyggestund på arbejdet med The Jackbox Decade-pakken! Pakken indeholder alle 50 spil fra Party Packs 1-10 til én lav pris. Nyd klassiske Jackbox-titler som Quiplash, Trivia Murder Party og Tee K.O., eller prøv at spille en skjult perle som Job Job, Role Models eller Monster Seeking Monster. Og her er det bedste ved det hele: Med Jackbox Games er din telefon din controller, så der kræves ikke noget særligt udstyr.