The Escapists + The Escapists 2
Begynd at planlægge din næste flugt når The Escapists og The Escapists 2 bliver fængslet sammen! The Escapists er en unik fængselsoplevelse med masser af genstande du kan bygge og kombinere til en vovemodig flugt. Der er ti udfordrende fængsler, hvor du kan snige, bygge og kæmpe dig vej ud i friheden! The Escapists 2 bryder ud med mere konstruktion, kamp og figurtilpasning når du undslipper ... igen! Op til fire spillere kan gå online eller samles på sofaen til lokal eller onlinemultiplayer. Skal du afsone hele din straf? Nyd delt skærm for to spillere, eller spil online med op til fire straffefanger.