The Ascent
The Ascent er et actionrollespil, som foregår i cyberpunk-verdenen Veles. Velkommen til The Ascent Groups øko-konstruktion, en virksomhedsejet metropol, der strækker sig langt ind i himlen og er fuld af væsener fra hele galaksen. Du er en slavearbejder ejet af konglomeratet ligesom alle andre i dit distrikt. En dag fanges du i en spiral af katastrofale hændelser: The Ascent Group lukker ned af ukendte årsager, så distriktets overlevelse er nu truet. Du må gribe til våben og tage på en mission for at finde ud af, hvordan det hele begyndte.