Super Time Force
Super Time Force er en actionfyldt platformspil med en tidsrejsende twist! Du er i kontrol over selve tiden, bøje og strække det til din fordel på slagmarken. Tilbagespolingstid og vælge, hvornår at hoppe tilbage ind i handlingen, teaming-up med dine tidligere selv i en unik single-player co-op oplevelse! Tag kontrol over op til 16 unikke figurer, og slag på 6 forskellige tidsperioder, fra den længe siden fortid til langt væk fremtid.