STELLATUM
Stellatum er et nyt og spændende rullende skydespil. Udstyr dit slagskibs kanoner, installer hurtigere motorer, og øg din reaktor kraft. Kast en byge af raketter mod skarer af fjendens skibe, så du brænder alt på din vej! Du spiller for en udenjordisk race, der lige er blevet klar til at erobre det ydre rum. Hele historien starter med det faktum, at du vil tilintetgøre en komet, der truer din planet. En uforudset hændelse fandt sted, som sugede dig ind i midten af kampene. Men alting er muligvis ikke, som det ser ud. Alle elementer i spillet blev fremstillet med en individuel fremgangsmåde, poleret til den mindste detalje. Fremragende grafik, visuelle effekter, musik og lydeffekter – alt dette er perfekt harmoniseret i spillets særlige stil og atmosfære. Kanoner i spillet bliver ikke bare repræsenteret af forskellige skydemetoder, de er også en væsentlig del af dit skib, som ændrer dit skibs udseende under hele kampagnen. I hver mission vil du finde nye våben, motorer og andre elementer til dit skib. Den primære kampagne omfatter 80 missioner, der er inddelt i forskellige steder, hvor du vil møde forskellige modstandere, racer og stærke bosser. Supervåben er repræsenteret i form af systemer, de er inddelt i kamp og supportsystemer, der drives af den reaktor, du har installeret.