Begynd på dit galaktiske eventyr med Stellaris: Starter Edition Sæt kurs mod stjernerne, og begynd din rejse ud i det ukendte! Stellaris: Starter Edition er skabt til at guide dig gennem dine første skridt i Stellaris-universet og giver dig værktøjerne til at udforske, udvide og erobre, mens du opbygger dit galaktiske imperium. Uanset om du sigter mod fredelig udforskning eller galaktisk dominans, udstyrer denne pakke dig med de bedste DLC'er for at sikre succes på tværs af stjernerne. Hvad er inkluderet: Stellaris: Utopia Frigør dit imperiums fulde potentiale med denne udvidelse, der fokuserer på samfundets udvikling. Uanset om du bygger megastrukturer eller stiger op til et højere eksistensplan, hjælper Utopia dig med at skabe en fremtid, der er lige så lys som stjernerne selv. - Styr et Hive Mind, et samfund, der fungerer som en enhed - Byg tårnhøje megastrukturer, der omformer galaksen - Omfavn opstigningsvejene: Biological Mastery, Cybernetic Augmentation, Synthetic Evolution eller Psionic Awakening - Skab harmoni, eller udøv kontrol over dit imperiums udvikling Stellaris: Synthetic Dawn-historiepakke Tag kommandoen over et maskinimperium og omform galaksen som du vil. Vil du lede dine mekaniske skabninger til fredelig sameksistens, eller vil fremkomsten af kunstigt liv betyde enden for det organiske liv? - Spil som et maskinimperium med unikke spilmekanikker - Oplev den fængslende historie om det syntetiske oprør - Udforsk nye begivenheder og udfordringer, der er skræddersyet til AI'ens fremmarch Stellaris: Starter Edition er din introduktion til et univers fyldt med uendelige muligheder. Uanset om du spiller for første gang eller er en erfaren strateg, vil disse udvidelser hjælpe dig med at navigere i kosmos, udvikle dit imperium og måske endda erobre galaksen. Online-multiplayer kræver en Paradox-ID-brugerkonto (16+). Aldersbegrænsninger er gældende (16+) for online-multiplayer.