Starfall Defenders
Starfall Defenders er et klassisk tårnforsvarsspil med unikke tårne og fjender. Det har også et butikssystem i spillet, der giver spillerne mulighed for at købe bedre tårne, opgradere eksisterende tårne og købe særlige genstande som atombomben, splashbomben og luftforsyningen. Spillere kan tjene mønter til butikken ved at besejre bossfjender, redde liv og låse op for nye kort. Men Starfall Defenders tilbyder mere end blot at placere, opgradere og sælge tårne. Spillere kan også forbedre deres gameplay ved at placere miner, blokere vægge og elektriske felter direkte på stien og tage kontrol over et tårns retning og mål. Denne spillerstyrede handling er en unik funktion i et forsvarsspil, der giver spillerne mulighed for at ramme deres fjender direkte.