Zumba – The Dragon’s Marble Trial
Zumba – Dragens Marmorkugleprøve inviterer dig ind i en fortryllende verden, hvor en charmerende drage bruger farverige marmorkugler i mund og hale! Vælg en bane, sigt dine drage-affyrede marmorkugler mod snoede stier, og match tre eller flere identiske farver for at udløse eksplosive kombinationer, før de invaderer din hule. Saml highscores og op til tre stjerner pr. niveau ved at klare bølger hurtigt og præcist. Mellem banerne kan du bruge din skat af mønter til at låse op for mytiske opgraderinger: Flame Blast brænder hele klynger af, Time Warp bremser fremrykkende marmorkugler, Repaint forvandler din næste marmorkugle til enhver farve, du har brug for, Meteor Shower regner en byge af tændstikker ned, Destruction Shot sigter mod en enkelt genstridig marmorkugle, og Time Revert fortryder dit sidste skud for en ny chance. Rejs gennem fire fantastiske verdener – Emerald Forest Glades, Crystal Mountain Pass, Twilight Sky Islands og Obsidian Dragon’s Keep – hver afsløret hvert tiende niveau med unikke stier, nye marmorfarver, bevægelige forhindringer og eskalerende hastigheder. Vanedannende og let at lære, men udfordrende at mestre. Zumba – The Dragon’s Marble Trial leverer fyrig arkadesjov for spillere i alle aldre.