Star Trek: Legends
Træd ind i rollen som dine yndlingshelte og -skurke fra hele Star Trek’s historie og begiv dig ud på et episk rumeventyr for at kontrollere det mystiske Nexus. Kæmp for at redde hele eksistensen i Star Trek’s officielle strategi-baserede RPG! FORBEREDE DIG PÅ EVENTYRET Dyk ned i actionen med karakterer fra hele Star Trek universet! Tag kommandoen over U.S.S. Artemis og rekrutter et hold af legendariske Star Trek karakterer, mens du begiver dig ud på modige missioner, oplever episke tur-baserede kampe og træffer valg, der påvirker hele spillets historie. SAMMENSTIL DIT TEAM Har du nogensinde ønsket at mestre Spocks vulkanske nerveklem eller kæmpe med Worfs dødbringende bat’leth? Nu er din chance! Rekrutter og led over 70 ikoniske karakterer fra Star Trek universet, inklusive Kirk, Spock, Picard, Janeway, Data, Burnham, Pike og mange flere! Send dit Star Trek team på kritiske missioner, der vil teste din besætnings færdigheder og opfindsomhed. Tjen specielle belønninger ved at fuldføre samlinger af karakterer baseret på de Star Trek shows, de optrådte i, eller de træk, de besidder. Derudover kan du tjene kampbonusser ved at bruge flere Star Trek karakterer fra samme samling i kamp. TAG KOMMANDOEN OVER U.S.S. ARTEMIS Bliv kaptajn på U.S.S. Artemis og form universets skæbne! Vælg dit besætning strategisk. Hver Star Trek karakter har sine egne specifikke færdigheder og evner, der hjælper dig med at overliste, overmande og besejre dine fjender. Hver beslutning du træffer, kan være forskellen mellem triumf og nederlag. Tag kommandoen, Kaptajn – galaksen venter på dit lederskab! NAVIGER I ET IMMERSIVT UNIVERS Dyk ned i den smukt udformede 3D-verden af Star Trek: Legends! Udforsk vidunderligt renderede 3D-verdener og interager med fuldt realiserede animerede karakterer i dette episke Star Trek RPG.