Star Trek: Legends - Science DLC
Med denne DLC låser du op for: - Spock (ung) - Number one - Seska - Videnskabs ProtoMatter x30 - Kugler x300 - Sjælden Bio-Gel x3 Forøg dit kraftniveau og red verden!