Star Trek: Legends - Command DLC
Med denne DLC låser du op for: - Picard (gammel) - K'ehleyr - Thadiun Okona - Kommando ProtoMatter x30 - Kugler x300 - Sjælden Bio-Gel x3 Forøg dit kraftniveau og red verden!