SpongeBob SquarePants: Bundle
SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated: Er I parate, børn? Kultklassikeren er tilbage – trofast genskabt i svamptastisk pragt! Du kan spille som SvampeBob, Patrick og Sandy og vise den onde Plankton, at kriminalitet lønner sig, lige så lidt som Hr. Krabbe gør. Vil du frelse Bikini Bunden fra robotter? Selvfølgelig! Elastikspring i underbukser? Klart! Vil du spille sammen med andre i en helt ny multiplayerspiltype? Til tasterne! INDHOLD – Du kan spille som SvampeBob, Patrick og Sandy og gøre brug af deres særlige evner – Du skal sætte en stopper for Planktons plan om at herske over Bikini Bunden ved hjælp af en hær af robotter – Der er utallige figurer fra den elskede serie, du kan møde NYT INDHOLD – Trofast genskabelse af et af de bedste SvampeBob-spil nogensinde – Grafik i høj kvalitet, moderne opløsninger og nøje udtænkt gameplay – Helt ny multiplayerspiltype – horde – for op til to spillere, online og offline – Indhold, som ikke nåede med i det originale spil, såsom Robo Squidward-bosskampen og meget mere SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake: Ønskeopfyldende havfruetårer i hænderne på SvampeBob og Patrick ... hvad kan gå galt? Okay, universets struktur kan selvfølgelig gå hen og blive opløst, så der åbnes portaler til Ønskeverdener fulde af riddere, cowboys, pirater og forhistoriske snegle. Men det kan alles yndlingssvamp selvfølgelig nemt håndtere – med det helt rigtige kosmiske kostume, altså! Kom og oplev Cosmic Shake! - Lås op for nye og klassiske platformsevner som Fishhook Swing og Karate Kick - Brug flere end 30 F.U.N.-tastiske kostumer som SnailBob og SpongeGar - Rejs til 7 forskellige Ønskeverdener som Wild West Jellyfish Fields og Halloween Rock Bottom - Oplev alt det venskabelige drilleri, som du kender fra tv, med SvampeBobs faste ledsager Ballon-Patrick - Mød alle dine favoritter fra Bikinibunden, stemmelagt af de oprindelige skuespillere fra serien - Helt nyt soundtrack fra komponisterne af Battle for Bikini Bottom + massevis af sange fra serien!