Bluey: Videospillet
Legetid med familien Heeler er nu større og bedre med nye personer, minispil, ting, der kan låses op og samleobjekter, der skal findes. Slut dig til Bluey, Bingo, Mor, Far og kusinen Muffin og Onkel Stribe i interaktive eventyr rundt omkring i ikoniske lokationer. Vælg din yndlingsperson, hop i et fjollet kostume, og gå på opdagelse. Løb omkring i Heelers hus i en blød hat, gå på tur langs bækken med et håndklæde om hovedet, og led efter personspecifikke samleobjekter som flamingoer og ketsjere. Men det stopper ikke her! Gennemfør sjove opgaver, hvor du skal finde ting og fremstille noget med dem med Bedstefar, Tante Trixie og Nana for at få kostumer, legetøj, trofæer og mindeværdige klistremærker til samlebogen. Leg nye lege, og lær reglerne i Holde Oppe, Pluregøj-jagt og Jorden er lava. Med nemmere måder at interagere og tilgå menuerne, når man skifter mellem spillene i en lokation, er spillet blevet lettere, selvom der er kommet mere fedt indhold for alle, selv folk med små hænder. Uanset om du spiller solo eller spiller sammen med andre, kan du opleve glæderne ved Blueys verden med din familie og venner.