SpellForce III Reforced: Complete Edition
The SpellForce III - Reforced Complete Edition giver dig over 60 timers spilletid fordelt på 3 historiekampagner. Den består af: SpellForce III Reforced SpellForce III Reforced: Soul Harvest SpellForce III Reforced: Fallen God Året er 518. De frafaldne troldmænds oprør, kendt som Mage Wars, var blevet knust af kronen. Det var dog en Pyrrhus-sejr. Hele regioner var gået til i anarki, flygtninge drev hjemløse rundt i landene, og en mystisk, men dødelig sygdom kaldet "Bloodburn" spredte sig hastigt. Soul Harvest: Tre år efter Purity Wars står Nortander over for en ny æra. Det er dog ikke helt så fredeligt, som det ser ud – da dronningen kalder dig, en vanæret general, hjem til dit hjemland, ender du i krig på flere fronter. Fallen God: Din lille stamme af trolde har kun ét mål: Overlevelse. Onde snigskytter jagter jeres værdifulde tænder, stammen er svækket af sygdom – alt håb er næsten ude. Indtil en gådefuld elver en dag tilbyder dig, den unge høvding Akrog, en vej til frelsen: Du skal genoplive en falden gud.