Sonic Origins
Genoplev de klassiske samlede eventyr i Sonic The Hedgehog, Sonic The Hedgehog 2, Sonic 3 & Knuckles og Sonic CD i denne redigerede Sonic Origins! Du vil suse fra minde til minde fra den ikoniske Green Hill Zone til den farlige Death Egg Robot for at ødelægge Doctor Robtniks ondsindede plan i poleret high definition! Denne nyeste version indeholder nye områder, du kan udforske, ekstra animationer og en helt ny Anniversary-spiltype! Forudbestil, og modtag Start Dash pakken med 100 Bonus Coins som valuta i spillet, ny oplåst Mirror Mode og mulighed for at tilpasse din gennemspilning med tematiseret Letterbox Background Klassisk på en ny måde Udforsk de klassiske Sonic-titler i høj opløsning med en helt ny startsekvens og slutanimationer for hver titel! Nye ting du kan oplåse Fuldfør diverse missioner for at indsamle mønter og oplåse nyt indhold, udfordringer og særlige baner i museet. Classic- og Anniversary-spiltyper Du kan suse gennem mange zoner med dit Spin Dash i Classic-spiltypen med spillets originale opløsning og begrænsede liv, eller den nye Anniversary-spiltype med ubegrænsede liv og moderniseret fuldskærmsopløsning.