Sonic Origins: Plus Expansion Pack
Hvis du allerede har Sonic Origins, kan du fuldende oplevelsen med Plus Expansion Pack, der indeholder 12 Sonic-titler fra Game Gear, en spilbar Knuckles i Sonic CD, og for første gang nogensinde kan du spille som Amy Rose i Sonic the Hedgehog 1, 2, Sonic 3 & Knuckles og Sonic CD! Denne pakke indeholder også Classic Music-pakken og Premium Fun-pakken med ekstreme missioner, Mirror-spiltypen, ekstra skærmrammer, nye figuranimationer i menuer, musik fra andre Sonic-titler og meget mere!