Sonic Colours: Ultimate – Digital Deluxe
Den onde Dr. Eggman har bygget en interstellar forlystelsespark – men han driver den ved hjælp af en race kaldet 'wisps'. Du skal bruge Sonics fart til at befri dem og tilegne dig deres fantastiske kræfter på din vej gennem seks unikke verdener fulde af forhindringer. Nu med flot opdateret grafik, ekstra funktioner, en ny spiltype og forbedret gameplay – det er den ultimative Sonic Colors-oplevelse Sonic Colors: Ultimate Digital Deluxe indeholder Ultimate Cosmetic Pack (skil dig ud ved at tilpasse Sonic med eksklusive handsker og sko af guld eller sølv, et elektrisk boost og en aura fra hitfilmen Sonic samt eksklusive spillerikoner med tema fra Sonic-filmen), Ultimate Music Pack (3 eksklusive originale spilremixes, der sætter takten for dig, mens du sætter en stopper for Dr. Eggman).