Sonic Colours: Ultimate
Oplev dit livs mest vanvittige højhastighedseventyr sammen med Sonic! Den onde Dr. Eggman har bygget et gigantisk interstellart tivoli, som er fuld af utrolige forlystelser og attraktioner – men han driver det ved hjælp af en fremmed race kaldet "wisps". Du skal bruge Sonics utrolige fart til at befri disse "wisps" og opdage hemmelighederne bag deres fantastiske kræfter, mens du udforsker seks unikke farverige verdner med farlige fjender og forhindringer. Nu med flot opdateret grafik, ekstra funktioner, nye spiltyper og forbedret gameplay – det er den ultimative Sonic Colours-oplevelse. Sonic vil blive sat på en prøve på denne spændende rejse, hvor væsnerne kaldet "wisps" skal befris – men med deres hjælp, og din er det en prøve, han vil bestå med bravur.