Snooker 19
Snooker 19 - Det officielle World Snooker-computerspil. DE STØRSTE STJERNER I WORLD SNOOKER Spil i hver officielt godkendte turnering som en af verdens bedste 128 spillere. Du kan blandt andet spille som Mark Selby, Ronnie O'Sullivan, Ding Junhui og sportens legender som fx Ken Doherty og Jimmy White. FANTASTISK REALISME Dette er den mest autentiske simulering af denne sport, der nogensinde er blevet skabt, med præsentation og kommentarer i tv-stil. Derudover er spillet blevet gengivet realistisk, og den kunstige intelligens er avanceret. VÆR EN LEGENDE Lav historie, og slå rekorder, når du spiller som din favorit snooker-spiller, eller start en helt ny rejse direkte fra Q-School-akademiet. ONLINE OG OFFLINE FLERSPILLER Vælg mellem mange forskellige offline- og online-tilstande, lige fra hurtigspil online til globale online turneringer, der er synkroniseret i realtid med live World Snooker-kalenderen. Du kan også prøve dig på tilpassede snookerkampe som fx "6-red" og "Shoot Out" - både online og offline.