Snooker 19 Gold Edition
Snooker 19 Gold Edition-samlingen byder på den ultimative World Snooker Tour-oplevelse og inkluderer: - Snooker 19 - Snooker 19 Challenge Pack Snooker 19 Det officielle World Snooker-spil og den mest autentiske simulation af sporten nogensinde. Spil i hver officielt godkendte turnering som en af verdens bedste 128 spillere. Du kan blandt andet spille som Mark Selby, Ronnie O'Sullivan, Ding Junhui og sportens legender som fx Ken Doherty og Jimmy White. Snooker 19 Challenge Pack Test dine evner på tværs af denne nye spiltilstand i Snooker 19, og prøv den ultimative snooker-udfordring. Denne DLC-pakke indeholder 50 eksklusive udfordringer, som er designet til at teste dine færdigheder – lige fra grundlæggende positioneringssekvenser til avancerede potting-gåder. Gennemfør udfordringerne for at låse op for 26 eksklusive snooker-billiardkø-præmier.