Maximum Football
Maximum Football leverer autentisk gameplay og fuld kontrol, så du kan opbygge dit footballunivers på dine egne præmisser. Fra at tilpasse dit hold, til at bestemme spillet, er hver beslutning din. Tag den ultimative udfordring op i College Dynasty tilstand ved at rekruttere, udvikle og træne dit hold til national dominans. Mød rivaler i lokal og online multispiller, eller test din strategi og dine instinkter i Coach tilstand. Hver beslutning former din vej til sejr. Med jævn, fysikbaseret gameplay drevet af Unreal Engine 5, bringer Maximum Football energien fra game day til live. Dette er football bygget til spillere, der ønsker mere - mere frihed, mere kontrol, flere måder at spille på. Regelmæssige indholdsopdateringer og nye funktioner holder konkurrencen frisk, med regelsæt og spiltilstande formet af feedback fra fællesskabet. Uanset om du er her for at bygge, kæmpe eller begge dele, er Maximum Football der, hvor footballfans kommer for at konkurrere. Football på dine egne præmisser Tilpas logoer, trøjer, hjelme, spillerattributter og playbooks. Del derefter dine kreationer med fællesskabet. College Dynasty tilstand Rekrutter talent, udvikl spillere og konkurrer om mesterskaber i en dybdegående træningsoplevelse, der strækker sig over flere sæsoner. Autentisk footballgameplay Mærk intensiteten i hvert øjeblik med fysikbaserede tacklinger og realistisk animation, drevet af Unreal Engine 5. Lokal og online multiplayer Spil lokalt med venner, eller konkurrer online i direkte dueller. Coach tilstand Tag fuld kontrol som strateg. Design spil, sæt formationer, og styr dit hold fra sidelinjen. Fællesskabsdrevet udvikling Vi bygger dette spil sammen med dig. Forvent hyppige opdateringer og funktioner formet af spillerfeedback. Deltag i Maximum Football Discord for at hjælpe med at skabe det footballspil, du altid har ønsket dig. Dette spil inkluderer valgfrie køb af virtuel valuta (Max Stacks) i spillet, der kan indløses til genstande i spillet, inklusive tilfældige virtuelle belønninger.