Maximum Football - 500 Max Stacks
Max Stacks - 500 virtuel valuta Købbar virtuel valuta, der kan bruges i spillet til at købe Maximum Pro League Card Packs sammen med premium-kosmetik, sæsonkort og billetter. Dette indhold kræver grundspillet Maximum Football på Xbox Series X/S / Xbox One for at kunne spilles.