Smølf-Gokart
Hvem er den hurtigste smølf i byen? Det skal du finde ud af i et dynamisk gokartspil i smølfernes verden! Hele familien kan vælge én smølf, en gokart og en særlig evne, og så er I klar til et vildt gokartløb! Få den bedste start, skyd genvej og brug de rigtige ting på det rigtige tidspunkt for at overhale dine modstandere! Spil alene eller med venner og familie. Uanset om du er nybegynder eller en meget erfaren kører, kan du komme på førstepladsen og vise andre, hvem der er alle tiders hurtigste smølf! FEATURES - 12 baner fra smølfernes univers: landsbyen, skoven, dæmningen, sumpene... selv Gargamels hus! - 12 spilbare smølfer: vælg den smølf, du vil køre med. - Alle smølferne har deres egen gokart og en meget nyttig og særlig ting, der kan hjælpe dig med at ræse forbi modstanderne. - Kom på førstepladsen ved at bruge de omgivende genstande: bonusting, boosts, ramper, kasser, der kan ødelægges, genveje m.m.! - Spil alene eller med familie og venner, op til 4-spillere med delt skærm i lokal multiplayer-tilstand. - Prøv om du kan besejre smølferne på deres egen bane i ”Tidsudfordring”, og nå til tops på onlineranglisten med din bedste tid! - Oplås originale bonusser løb efter løb, sejr efter sejr, og prøv at smølfe dem alle i dit personlige album! PÅ PLADSERNE, FÆRDIGE... SMØLF! - Få en smølfestart for at komme i spidsen lige fra start! - Brug din unikke særlige evne til at slippe af med en for smølfet modstander på banen!