Sker Collectors Bundle
SKER RITUAL Et intenst, omgangsbaseret zombie-skydespil fra Wales Interactive. Spil solo eller med op til 4 spillere online, mens du står over for bølger af Quiet Ones og løser mystiske missioner, finder påskeæg, opgraderer steampunk-våben og får fat i mirakler - et vidtstrakt netværk af keltisk gudekraft. MAID OF SKER Maid of Sker er et førstepersons overlevelsesspil i horrorgenren, der foregår på et fjerntliggende hotel med en blodig og makaber fortid fra britisk folklore. Kun bevæbnet med en defensiv lydenhed skal du bruge snu taktik for at undgå at dø blandt en kult af lydbaserede AI-fjender. Se Quiet Ones-mareridtet i øjnene. Gå ikke i panik … træk ikke engang vejret!