Shenmue II
"Over havet fra et fjernt land i øst skal han komme …" Ryo Hazuki ankommer til Hong Kong i Kina på sin mission om at hævne faderens død og afdække sandheden om føniksspejlet. Den bedste Shenmue oplevelse: – Opdateret brugergrænseflade – Moderne eller klassisk styring – Lyd på japansk for førstte gang nogensinde til det globale publikum – Fuldt skalerbare skærmopløsninger En episk legende: – En historie om hævn på stor skala – Du skal løse mysteriet om mordet på din far – En uforglemmelig oplevelse Verdenen føles levende: – Du kan tale med alle. Find spor i verdenen – NPC'erne lever deres eget liv efter deres egen tidsplan – Tro gengivelser af 1980'ernes Japan og Hong Kong – Man kan også fordrive tiden med arkadespil, samleobjekter, andeløb og meget mere Sagaen begynder ... igen.