Rise & Shine
Skyd hurtigt, tænk hurtigere Rise & Shine er et rigtigt "tænk og skyd"-spil der kombinere elementer fra arkadespil, kugleregn og puzzle platformsspil for at skabe et nyt mix af strategi og indvolde. Skift mellem Shines ekstra-tilbehør for at løse puzzles der omdefinere hvad kugler kan gøre. Guide projektiler gennem komplekse labyrinter, giv strøm til skadet udstyr for at opdage nye veje, og jongler med 8-bit frugter ... Hvorfor? Tja, hvorfor ikke? Prøv igen! Lad dig ikke snyde af de nuttede karaktere - at redder Gamearth bliver ikke let! Forbered dig på at undvige kugleregn og skjulte fælder mens du kæmper for at forhindre planetens ødelæggelse. Det vil kræve alle dine ressourcer bare at holde dig i live i kampen mod de dødbringende robotarmadaer, kæmpebosser, gigantiske dødshjul og (selvfølgelig) hjernehungrende zombier! Du skal ikke regne med at komme helskindet igennem, knægt. Banebrydende detaljer Træd ind i en verden hvor hver bane er et enestående, fortsat kunstværk. Hver bane er sammensat af håndtegnede illustrationer med flere rullende lag, så hvert skridt er en ny oplevelse; ingen mosaik eller gentagende elementer. Denne omhyggelige opmærksomhed til detaljer gør at hvert billede flyder gnidningsløst over i det næste - en egenskab du ville ønske du havde i dit tyvende forsøg ...