Richman 11
Brætspilskaos kommer til live med Richmans største og vildeste multiplayer-oplevelse nogensinde! Den langvarige Richman-serie kommer med sit hidtil mest avancerede og vanedannende bidrag: Richman 11! I dette højspændte 3D-brætspil om investeringer og ejendomskontrol kan spillerne vælge mellem en lang række smarte og energiske figurer til at repræsentere dem, indstille antallet af spillere og træde ind i en hylende morsom spilverden, hvor det handler om at blive rig og forblive på toppen! Fra klassiske kort, der hylder seriens oprindelse i 1989, til brawlboards med missiler og bomber - der er mange måder at holde multiplayer-kaosset friskt og spændende på, uanset hvor mange gange du spiller, om du spiller alene eller mod venner og familie! Kast terningerne for at bevæge dig over spillepladen, træk kort, køb tomme grunde, byg huse eller butikskæder, opgrader bygninger for at få højere husleje, læg et indskud, når du passerer bankerne og straf konkurrenterne på din vej til økonomisk sejr!