Remothered: Broken Porcelain
Med Broken Porcelain kommer der en masse gode forandringer til serien, en ny spillestil og historie-elementer som giver nyt liv til karaktererne og hidtil uset fordybelse i dette intense eventyr - perfekt for både nye fans og dem som er vendt tilbage til serien. Sandhederne som ligger begravet i Ashmann Inn lader sig ikke uden videre afsløre - de mange mysterier er sammenfiltrede og bevogtes af forfølgere, mægtige jægere som er spærret inde bag tidens mure. Overlevelse vil kræve mere end bare hurtige reaktioner, og en strategisk og snarrådig tilgang er kritisk i dette spændende eventyr. Vær snu - ved at vælge det rette tidspunkt at liste, flygte eller kæmpe mod farerne kan du gøre jægerne til de jagtede. Nyt indhold - Spændende psykologisk handling. Den prisbelønnede kult-klassiker Remothered vender tilbage med Broken Porcelain, det perfekte startsted for nye fans af serien, såvel som garvede spillere som vil vide mere om historien bag begivenhederne og karaktererne i Tormented Fathers. - Realistisk overlevelses-spænding. Ashmann Inn er fuld af både ressourcer og farer. Gå på udforskning efter ting som kan hjælpe dig på din færd igennem dystre steder som skjuler hemmelighederne fra en grufuld fortid. - Intens stealth spil. Hold dig til skyggerne på Ashmann Inn og brug alt det du kan finde til at aflede dine fjender og undslippe. - Udforsk ug undslip. Udfordrende opgaver, en mere detaljeret baggrund, og et dystert soundtrack af komponisten Luca Balboni (Remothered: Tormented Fathers, Mine, Watch Them Fall) forvandler den mørke, triste atmosfære til en grufuld historie som vil hjemsøge spilleren længe efter, at spillet er forbi. - Spændende karakterer. Rollelisten af elskede karakterer vokser med tilføjelsen af nye figurer som er inspireret af hovedpersonerne fra klassiske gyserfilm. - Real-Time Filmiske Virkemidler. For første gang i serien er der fuldt animerede real-time effekter som puster nyt liv i karaktererne og i Remothereds verden for en en uovertruffen grad af indlevelse.