Real Farm - Premium Edition
Træk i støvlerne, start traktoren og start din 'Real Farm'. Gå fra landarbejder til storbonde i karrieretilstand, eller dyrk tilværelsen som etableret landmand i fri tilstand. På to baner kan du udforske det amerikanske og vesteuropæiske landskab. Køb land, hold styr på dine ansatte, afgrøder og husdyr, og kør de kraftigste landbrugskøretøjer, mens du opbygger dit omdømme.