Rad Rodgers
Rad er en vild og livlig ung dreng, som måske spiller for meget computer. Han falder i søvn efter at have spillet til langt ud på natten. Da han vågner, ser han, at den gamle støvede konsol har tændt for sig selv. Pludselig dukker en hvirvelstrøm op, som suger ham ind i tv’et, hvor han bliver stjernen i sig eget eventyrlige computerspil. Rad Rogers bringer platformklassikerne fra 90’erne tilbage! Indhold Våben: Dusty udruster Rad med syv seje våben Lyd og musik: Andrew Hulshult har skabt et fantastisk og autentisk soundtrack til spillet med MIDI-inspireret musik ... Og synthesizere! Pixelverse: Rad og Dusty er et godt makkerpar, men kun Dusty kan træde ind i Pixelverse – en farlig region, der fordrejer tid og rum og eksisterer hinsides spilverdenen. Klassiske easter eggs: Spillet indeholder skjulte samlegenstande i klassiske hemmelige rum, som måske er endnu mere skjulte.