Zero the Kamikaze Squirrel
Hvem sagde, at skurke ikke kan være helte? Aero the Acro-Bats berygtede fjende er på vej med sit eget eventyr med ninja-egern-action! Mens han arbejder på Edgar Ektors onde plan, modtager Zero et brev fra sin kæreste, hvor der står, at hans skov er i fare, og hendes far er blevet kidnappet. Da han fortæller Edgar, at han er nødt til at beskytte sin skov, afviser Edgar dette, men Zero tager af sted uden tilladelse. Nu må Zero skynde sig tilbage til sin skov så hurtigt som muligt, men den onde galning Edgar Ektor accepterer ikke et nej og har ikke tænkt sig at gøre det let for helten at redde sin elskede skov ... Indeholder: * Spil dig gennem 15 baner, der er fulde at ninja-action, herunder baner med forlystelser * Brug Zeros kampfærdigheder til at slå mange forskellige slags fjender * Kæmp mod stærke bosser * Vælg mellem den engelske og den japanske version * Spol tilbage/turbo-funktion: Gentag noget, til du klarer det perfekt, eller sæt fart på tingene * Gem-funktion: Gem, hvor du vil, og start samme sted igen * Skærmfiltre: Vælg blandt flere filtre for at ændre spillets udseende (retroskærm, sort-hvid osv.) * Galleri, Se billeder fra illustrationer til det oprindelige spil, plakater, æskedesign osv. * Snydefunktion: Aktivér adskillige snydefunktioner, der gør det hele lettere (uendelig energi, uendelige liv, usårlighed osv.)