Puzzle Platformer Bundle
Teslagrad Remastered Vend tilbage til indie-klassikeren, Teslagrad, genopladet, og oplev det ultimative elektromagnetiske eventyr! I dette puslespilsplatformeventyr skal du undslippe en tyrannisk konge, mestre Teslamancy-kunsten og afdække hemmelighederne, der ligger dybt begravet i Tesla-tårnet! Teslagrad 2 Lumina, en ung teslamancer, er strandet efter, hendes luftskib styrtede ned i Wyrheim, et afsides og forræderisk land nordpå. Tag på et farligt eventyr, og udforsk et kæmpe, forladt tårn, der skygger over en dal ved fjorden, på din mission for at få Lumina hjem til sin familie. Curved Space Curved Space er et twin-stick skyderspil i arkadestil, der tager den klassiske formel og kaster den ud i de underligste områder af rummet. Kæmp mod kosmiske ruminvaderende edderkopper på tværs af buede landskaber, hvor kuglerne bøjes over terrænet, mens horisonten står som en skarp kontrast. Rock of Ages 3: Make or Break Rock of Ages 3: Make & Break er et konkurrencefyldt tårnforsvars- og arkadeaktionfyldt spil med ACE Teams sære, Monty Python-agtige humor, alt sammen samlet i et fantastisk, kreativt spil for alle aldre. Degrees of Separation Degrees of Separation er et gådefuldt 2D-platformspil, hvor duoen Ember og Rime skal bruge deres modsatte kræfter til at manipulere varme og kulde for at overvinde forhindringer. Gennem samarbejde kommer de til at lære om hinanden og deres verdeners skæbne.