Degrees of Separation
Degrees of Separation er et gådefuldt 2D-platformspil, hvor duoen Ember og Rime skal bruge deres modsatte kræfter til at manipulere varme og kulde for at overvinde forhindringer. Gennem samarbejde kommer de til at lære om hinanden og deres verdeners skæbne. Spillet er udviklet til at blive spillet både alene og sammen med andre. I Degrees of Separation vil spillerne opleve en rørende fortælling af den anerkendte Chris Avellone, som er en veteran i branchen. Med Embers beherskelse af varme og Rims herredømme over kulde vil naturskønne landskaber blive vækket til live, når parret bruger deres unikke evner til at skabe magtfulde vindstød, frosne floder, kontrollerede eksplosioner og meget mere til at løse forskellige opgaver på deres færd gennem de forskellige verdener. Deres unikke talenter gør, at de to eventyrer lærer at bero sig på hinanden gennem de mange forskellige faser af deres eventyr og forhold.