Pure Chess
Oplev skak som du aldrig har set det før. Download Pure Chess og se, hvor fascinerende og smukt skak virkelig kan være. Download Pure Chess og oplev skak på den måde, det rigtigt skal spilles: i fantastisk high-definition. Oplev et af de ældst kendte brætspil på moderne avanceret teknologi. Med ultra-realistisk grafik kan du næsten række ud og røre ved brikkerne. Pure Chess er et spil , der kan spilles af alle, uanset alder, men det mestres af kun af få.