Planet Coaster: Konsoludgave
Byg dine drømmes forlystelsespark, der kan overraske og imponere alle gæsterne – og gør den til en levende verden med helt enestående detaljer. Uanset erfaring kan du vække dine idéer til live. Med Blueprints kan du lynhurtigt placere mere end 700 færdiglavede genstande, inkl. rutsjebaner, faciliteter og sceneri. Du kan også bygge helt fra bunden med detaljerede instruktioner. Og du kan endda ændre terrænet med graveværktøjerne. Det er lige så let at drive parken. Gæster reagerer i realtid, når du vælger priser, placerer sceneri og åbner nye forlystelser. Når gæsterne morer sig, ryger både besøgstal og profit til vejrs. Mangler du inspiration? Udforsk din Frontier Workshop, så du kan bruge verdens bedste design og udvide din park. Download rutsjebaner, sceneri, bygninger og hele parker – og få fans ved at uploade dine egne kreationer. Med fantastisk fyrværkeri og overdådige skibe er der ingen grænser for din kreativitet. Forlystelser, som du lyster: Dyk ned i et omfattende karrierespil, hvor du skal tackle scenarier eller bygge dine drømmes forlystelsespark med et uendeligt stort udvalg af kreative muligheder. Let at gå til: Med hundredvis af færdiglavede Blueprints kan alle være med og hurtigt grundlægge en driftig park. Spring ind, og spil, som du vil – når du vil. Slip kreativiteten løs: Byg landskaber, tilpas sceneri, og vis kreativiteten frem med detaljerede konstruktioner. Det er let at lave dine drømmes forlystelsespark. Inspiration over det hele: Besøg din Frontier Workshop, hvor du kan downloade fantastiske konstruktioner og dele dine egen designs med hele verden.