Pickleball Smash
Oplev spændingen ved Pickleball som aldrig før! Finpuds dine færdigheder i singleplayer-tilstand, eller udfordr dine venner i multiplayer-sjov, hvor hver kamp er en test af færdigheder, strategi og fart. Gør dig klar til at serve, dinke og smashe din vej til sejr i den spændende verden af Pickleball Smash. Kan du klare udfordringen? Vigtigste spilfunktioner: - Pick Up & Play Fun – Kom igang med det sjove med quickplay-udstillingskampe mod AI i single- eller doublekonkurrencer. - Turneringer - Deltag i udfordrende Pickleball-turneringer for at finpudse dine færdigheder på din vej til at blive den bedste af de bedste. - Tilpas din champion: Gør dig klar til hæder, mens du udtrykker din stil og personlighed ved at tilpasse din champion-karakter. Lås op for en bred vifte af outfits, ketchere og tilbehør til at skabe et unikt look, der får dig til at skille dig ud fra mængden. - Konkurrer med venner og familie! – Servér konkurrencehygge med familie og venner i lokal multi-player med op til 4 spillere. - Minispil, Big Impact - Hav det sjovt med udfordrende minispil, der sætter fut i oplevelsen, mens du øver dig i de specifikke teknikker, kernemekanikker og aspekter af sporten.